News

Stiri, noutati pe scurt (cuvintele subliniate sunt link-uri, scuze ca nu se vad bine!)

  • BlackBerry Bold vine in Romania pe 3 noiembrie si va costa de la 349 euro (aprox. 1277 lei) in sus intre timp ce BlackBerry Storm va costa 109 euro (399 lei) la cel mai mic plan tarifar ales
  • Astazi se lanseaza noul mall Liberty Center (Rahova, Bucuresti) care are un cinematograf 3D si un patinoar deschis tot anul.
    Site-ul oficial aici; poza patinoar, poza mall
  • Alt centru comercial s-a deschis la Londra
    La Londra s-a deschis joi cel mai mare complex comercial din centrul unui oras european. "Westfield Shopping Centre" are marimea a 30 de terenuri de fotbal si a costat aproape 1,7 miliarde de lire sterline. Imensul complex comercial are 265 de magazine, 14 sali de cinema, 50 de restaurante, o sala de gimnastica, spa si biblioteca.
  • Azi, 31 octombrie, este ziua lui Oliver Simionescu -OLiX-! La Multi Ani!
  • Ndrey are tema noua
Ce ziceti despre atatea mall-uri in Bucuresti? Parerea mea este ca e bine ca totusi ne-am modernizat un pic, dar se mai construiesc si altelte! Ar trebui sa facem si altceva inafara de mall-uri. Cand te duci intr-un mall e atata lume care isi pierde vremea pe acolo si tineretul...nu am nimic impotriva, dar unii nu ies si la aer, in parc, s.a.m.d. (fara suparare, stiu ca sunt si unii adolescenti care chiar sunt cu picioarele si capul pe pamant ;) ).

Later edit: Ce va spuneam de mall-uri...am gasit un articol in care scrie ca se vor contrui inca 15 mall-uri. (da, 15!) Cititi si voi: aici
Am gasit si un comentariu inteligent:
Aberant. In loc sa fie mai multe parcuri ( pt ca e clar nevoie) sau poate o biblioteca mai consistenta, vor fi mall uri :)) ca de astea nu erau suficiente


Alt articol




Sursa1
; sursa2

2 comentarii:

Anonim spunea...

O tampenie cu atatea centre comerciale !
In loc sa faca eu stiu vreun parc de distractii sau eu stiu ceva in aer liber, mai multe festivale pt copii/tineret etc.
E aberant !
Bine ca macar au facut patinoar (totusi cred ca pretul unui bilet va fi mare si o sa fie o inghesuiala totala!)

Anonim spunea...

cinema 3d? yuppy!