Romania - Franta



Pe scurt:
Primul gol: minutul 6 - Florentin Petre (Ro) 1-0
Al doilea gol: minutul 17 - Dorin Goian (Ro) 2-0
Al treilea gol: minutul 37 - Ribery (Fr) 2-1
Prima repriza s-a terminat cu 2-1.
Al patrulea gol: minutul 69 - Gourcuff (Fr) 2-2

Astfel partida s-a terminat cu 2-2. Eu chiar speram sa castige Romania, dar asta e...

Informatii:
România:

Lobonţ - Ogăraru, Tamaş, Goian, Raţ - Cociş, Mureşan, Chivu - Petre (Gh. Bucur 75), Marica, Mutu (Fl. Costea 75)
Antrenor: Victor Piţurcă

Franţa:

Mandanda - Sagna, Boumsong, Abidal, Evra - Toulalan, Vieira - Ribery, Gourcuff, Malouda(Benzema 40) – Henry
Antrenor: Raymond Domenech
INFO: Vieira s-a accidentat la incalzire, iar locul lui in primul 11 a fost luat de Alou Diarra.

INFO: Rezervele nationalei antrenate de Victor Piturca sunt: Pantilimon, Sapunaru, Dorel Stoica, Gaman, Aliuta, Costea si Gigel Bucur.

Arbitru: Frank De Bleeckere (Belgia)
Arbitri asistenti: Peter Hermans, Alex Verstraeten (Belgia)
Arbitru de rezerva: Luc Wouters (Belgia)
Delegat UEFA: Andreas Akkelides (Cipru)
Observator UEFA: Jozef Marko (Slovacia)

Intalnirea a avut loc pe stadionul "Farul" din Constanta.

Reprezentativele nationale de fotbal ale Romaniei si Frantei au terminat la egalitate sambata seara, scor 2-2, intr-un meci disputat la Constanta si care a contat pentru Grupa a 7-a a preliminariilor europene pentru Campionatul Mondial din 2010.

Golurile intalnirii au fost marcate de Florentin Petre (min.6) si Dorin Goian (min.17) pentru Romania, respectiv Ribery (min.37) si Gourcuff (min.69) pentru Franta.

Desi am condus cu 2-0, am putea spune ca am castigat un punct, dupa ce Franta a dominat partida, cu exceptia primelor 20 de minute.

Declaratii pe scurt:


Ribery: Romania si Franta merita sa se califice la Mondiale
Mutu si Chivu: Nea Piti, jucam si noi ceva?
Mutu: Am intalnit un adversar mult mai puternic decat noi; Francezii au o fantezie iesita din comun, sunt buni
Chivu: Am marcat doua goluri si ne-am speriat un pic; Franta e favorita grupei, e un punct important
Marica: Cine e Romania, suntem o echipa de top noi?
Fl. Petre: Daca mai dadeam un gol nu ne mai egalau
Piturca: Am facut prea repede pasul inapoi; Am avut victoria in mana, pacat ca nu am profitat
Domenech: Sunt multumit de compartimentul ofensiv; Piti, nu ai cu ce sa ma surprinzi!
Dragomir: Daca nu o comitea Lobont, castigam
Gheorghe Constantin: Rezultatul meciului cu Franta a fost influentat de arbitru
Dati click pe cuvintele subliniate, pentru a afla mai multe!
Intrebare: Sunteti multumiti de rezultat? Puteti raspunde in forma de comentariu.

(Surse: http://www.antena3.ro/sport/ ; http://www.ziare.com/Fotbal_Intern-c57.html)

1 comentarii:

Anonim spunea...

eu sunt fericit. rezultatul ii unul bun,,,orice ar zice altii anti fani...so what? si asa nu ne calificammmm..
szuce car du imi merge tastatura bene osa iau unaa noua sorryw agaaainj :-h