Sondaj incheiat - Serial preferat


Asadar, s-a incheiat primul sondaj. Multumesc celor care au votat!
Sondaj: Care este serialul tau preferat?
Lost - Prison Break - Heroes - House M.D. - Grey's Anatomy - Other

Rezultate / Clasament: 10 voturi (1 vot de la mine)
4. Serialul Lost nu a primit nici un vot, astfel iesind pe locul 4.
3. Locul 3...egalitate! Serialul Grey's Anatomy a primit 1 vot [10%] si categoria Other (am pus aceasta categorie pentru ca sunt foarte multe seriale, pe care puteam sa le mai pun, dar iesea prea mare sondajul) a primit si ea 1 vot [10%]
2. Si...avem egalitate din nou! Serialul House M.D. (Doctor House) a primit 2 voturi [20%] si la fel si serialul Heroes.
1. And the winner is Prison Break cu 4 voturi [40%]!! Eu am votat odata, pentru acest serial care este preferatul meu. Imi place si House si Grey's Anatomy, dar in sondajele mele am dreptul la vot doar odata (asta e regula mea).

Cand am timp voi scrie despre serialele mele preferate, asa ca fiti pe faza!

Maine este sambata, deci daca reveniti pe blog va asteapta un sondaj nou si 'Intrebarea Zilei'!
Multumesc inca o data celor care au votat si votati si la sondajul ce va urma daca vreti!

O seara buna va doresc!

3 comentarii:

Anonim spunea...

salut !
mie personal imi place heroes, am si votat.
tocmai eram pe blogul tau si am dat refresg si mi-a aparut postul nou, pe care deabea l-ai scris...cel putin asa apare
ai facut o greseala mica. categoria Other. poate nu toata lumea stie engleza si a luat asta drept un serial...ai grija data viitoare:P:P

Anonim spunea...

refresh...scuze is co ochii pe televizor

Boogie spunea...

@ heroes-fan-#1: Multumesc pentru votul tau! Maine va aparea un sondaj nou.
In legatura cu acea greseala, ai dreptate, nu m-am gandit la asta, multumesc ca mi-ai spus! Cred insa, ca cine le are cu serialele stie ca nu exista un serial intitulat Other, dar am sa am grija sa nu mai fac greseli.

Va rog, daca observati vreo greseala, sau altceva care nu va place, s.a.m.d. trimiteti un comentariu!