Mamma Mia!




Musicalul Mamma Mia, a batut recordul de vanzari din Marea Britanie, pentru un film realizat in aceasta tara. Filmul a incasat nici mai mult, nici mai putin de 67,2 milioane de lire sterline de la lansarea sa (iulie '08). Recordul precedent ii apartinea lui Harry Potter si piatra filozofala cu 66 de milioane de lire sterline.
La 16 saptamani de la lansare filmul continua sa ruleze in cinematografele britanice, astfel filmul poate spera sa intreaca si recordul absolut de incasari in Marea Britanie, detinut de legendara productie americana Titanic.

Sincer, nu ma dau in vant dupa Abba. Nu am vazut filmul Mamma Mia! dar nici nu cred ca e cine stie ce. Daca ar fi sa aleg intre Mamma Mia! si Harry Potter, as alege mai bine Harry Potter.
Ar fi culmea sa intreaca filmul Titanic...

Tu ai vazut filmul? Ti-a placut? Merita vazut?

IMDb

4 comentarii:

Anonim spunea...

sincer nu am vazut filmul oricum suna plictisitor
is de acord cu tine

Unknown spunea...

Daca a incasat asa mult inseamna ca e bine primit. Nu l-am vazut dar ma gandesc sa-l vad si eu.

Boogie spunea...

@Alexandru Giurca: Da, poate ai dreptate, la asta nu m-am gandit! O sa ma uit si eu la el in viitorul apropiat!

Anonim spunea...

Am vazut filmul! Este haios, amuzant,intr-adevar pe la mijlocul filmului mi-am spus: "Off, a devenit plictisitor!", dar m-am inselat. Este un filme pentru toate varstele, in sala unii chiar au inceput sa cante (asa e filmul, te face sa vrei sa canti)
Imi place si Harry P. si Titanic