Primul cinematograf 5D din tara!

In Bran s-a deschis primul cinematograf 5D (da 5D, ati citit bine!) din Romania.
Inainte sa intri in sala primesti niste ochelari speciali care au lentile speciale pentru a vedea efectele filmului si ca totul sa para cat se poate de real. Eu am fost la cinematograf 3D si chiar mi-a placut. Cred ca 5D e si mai tare:


La scenele filmate in apa, de exemplu, spectatorii sunt improscati cu stropi, iar scaunele din sala se misca in functie de actiune. Pentru ca toate acestea sa para cat se poate de reale, spectatorii primesc la intrarea in sala cate o pereche de ochelari speciali.

Ideea de a face un cinematograf 3D i-a venit unui investitor american, casatorit de ani buni cu o femeie din Bran. Investitia se ridica la 300.000 de euro, dar isi merita fiecare banut, spune barbatul.

La cinematograful din Bran, ruleaza deocamdata doar patru filme. Cel mai lung dureaza 15 minute, iar un bilet costa 20 de lei, dar eu cred ca aceasta senzatie merita acesti bani! (Avand in vedera ca in capitala, un film in premiera costa 25 lei...)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce marfa, dude!! Mai ales cu apa si cu sobolanii :D vreau si euuuuuuu

Anonim spunea...

Pretul - 20 lei HMM!
Nu e scump, ok. Dar totusi merita?
Cel mai lung film are doar 15 minute.
Cine vrea sa se duca sa se gandeasca de 2x inainte sa scoata 30 lei din buzunar

Anonim spunea...

am fost acolo si e...nu pot descrie in cuvinte. sincer am facut pe mine de frica. Eu am vazut "haunted house". Va recomand sa mergeti;)