Teza cu subiect unic - matematica

A trecut si asta. Teza la mate.
Nu a fost usoara, dar nu pot sa zic ca a fost extrem de grea. Ce-i drept colegii care nu s-au preparat, antrenat, etc. au luat teapa cat de cat. Eu nu inteleg, in clasa a 8-a inainte de teza, de care practic depind, nici nu-si deschid caietu`.

Noi avem "ghinion", deoarece profu' nostru e un dezastru. Asa decurg orele noastre: lectie noua (fara sa ne explice, ne dicteaza ceva (la geometrie) absolut fara sens, daca e algebra nexam dictare) exercitii la tabla fiecare elev, o groaza de teme, vreo 15 exercitii pana a 2a zi, iar ne scoate la tabla sa rezolvam exercitii, de data asta ne da note, dupa aia test...si iar lectie noua, etc. deci ce sa mai intelegi?
Eu am "supravietuit" cu cateva ore de meditatii si mult antrenament. Faceam in fiecare zi (fiecare!) vreo 3-4 exercitii (grele, usoare) si cand nu stiam ceva, intrebam la meditatii si am scris pe o foaie cateva reguli si alea alea si am pus-o pe perete, asa o vedeam in fiecare zi si imi ramanea in minte. Sunt niste metode simple si eficiente (in cazul meu). Cred ca la teza m-am descurcat bine, totusi profii nu au fost asa de ingaduitori...mai avem la geografie si scapam!

Vine Craciunul, Revelionul (vacanta...hura! :D) dupa aia...al 2-a semestru.

P.S.: Pentru cine nu stie aici sunt subiectele care au fost (clasa VII, VIII) pana acum si rezolvarile.

3 comentarii:

Anonim spunea...

a fost grea teza zic eu a IIa parte insa kiari shi sa stii k nu toata loomea are timp sa fak in fiekre zi 4 exercitii si nush metoda cu foaia ce s scrii p ia?!!? poate la geogra sau romana merge da la mate nu prea orikm sper sa fi luat (eu) macar un 8......meditatii nu am timp si greu gasesti un meditator bun,la noi profa e buna si d treaba dar merge cam repede (luam repede materia) orikm concluzia mea este k ejti cam tocilar! :))=)))

Anonim spunea...

am uitat s t intrebm cum teau lasat sa faci poza? k l noi nu era voie cu mobile inauntru......................................................................................

Boogie spunea...

@ Anonim, mie nu mi s-a parut extrem de grea, putea sa fie si mai greu, dar fiecare cu parerea lui. Cred ca ai timp sa faci 4 exercitii pe zi, dar eu nu iti stiu programu' deci nu ma pronunt, dar de 1 exercitiu sigur ai, dar trebuie sa ai si ambitie sa te tii de asta. Macar acum inainte de teze unice. Chestia cu foaia merge, pentru ca retii ce vezi, iti scri punctele slabe (merge mai mult la geometrie) si meditator a dreptate greu gasesti unul bun, dar gasesti. Daca e asa cu profa, de ce nu ii spui, sa ia materia mai incetisor...Nu sunt tocilar, dar invat inainte de teza unica ;)
Si ai un sfta de la mine, nu mai scrie cum scrii pe mess...(k, sh, tz, etc)
Poza e luata de pe net. ;)

TOCILÁR, -Ă, tocilari, -e, s.m. şi f. 1. Fig. Elev sau student care îşi învaţă lecţiile pe dinafară, în mod mecanic; bucher. – Tocilă + suf. -ar.

Eu nu imi invat lectiile pe dinafara, in mod mecanic. As vrea eu :d cel putin la geografie :P sa-mi ramana in cap totu'