Un Singur Steag

Vechiul imn zicea trei. De ce ’nşpe? Pentru că fiecare steag al României pe care-l vedem pe stradă, pe net, pe stadion, la TV sau pe insigne are pe el alte nuanţe de roşu, de galben şi de albastru. Avem ’nşpe mii de combinaţii pe steag. Care-o fi cea corectă?


Avem o ţară şi-un steag. Pe care stau aliniate mai multe culori. Teoretic, trei: roşu, galben şi albastru (definite vag prin lege ca „albastru-cobalt”, „galben-crom” şi „roşu-vermion”). Practic însă, fiecare steag tipărit poartă pe el alte trei culori, pentru că fiecare producător, art director sau web designer alege singur care roşu, care galben şi care albastru să fie aşezat pe steag.

Campania „Un singur steag” îşi propune să atragă atenţia asupra faptului că în acest moment România are ‘nşpe mii de steaguri în loc de unul singur şi cere ajutorul celor care lucrează în comunicare, al bloggerilor, ziariştilor, politicienilor şi al tuturor celor cărora încă le mai pasă, pentru a „repara” steagul tricolor.

Citeste mai multe bre' sau sustine campania

Later edit: Am dat peste alta campanie pe care o sustin! O idee foarte buna!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/

2 comentarii:

Anonim spunea...

am votat si eu pentru al 3lea steag. acela este zic eu cel ,,original,,

Boogie spunea...

Emil, si eu tot pe al treilea l-am votat. Apoi am votat si al doilea si in final pe primul ca sa vad acele steaguri unde sunt afisate (iti arata doar daca votezi, cred ca ai observat si tu). Oricum sunt de acord cu tine. ;)