Google are favicon nou

Probabil ati observat si voi noul favicon. Sincer mie nu-mi place, poate nu m-am obisnuit inca cu el. Iese mai in evidenta pentru ca este mai colorat.


Favicon-ul a fost inspirat de design-ul trimis de Andre Resende, un student la Universitatea Campinas din Brazil. Cei de la Google spun ca acel 'g' alb pus pe o pata de culori (albastru, verde, rosu, galben) este atractiv si reprezinta Google intr-un fel.
- favicon-ul facut de Andre Resende
- favicon-ul final un pic schimbat de cei de la Google

Mie imi place mai mult cel schimbat de Google. Voua?
Si un roman (cel putin asa se pare dupa numele lui -Lucian E. Marin -) a trimis un favicon:

Mai multe detalii pe blogul oficial al celor de la Google. Puteti vedea si alte favicon-uri trimise.

3 comentarii:

Anonim spunea...

aha deci au vrut sa se puna un faviocn trimis de cineva sau doar se se inspire din el? nu mai aveau idei?

Anonim spunea...

google si-a tras...eu mi-am tras...u cand iti tragi "un favicon" ..:))

Boogie spunea...

Anonim, poate nu mai aveau idei. Au vrut doar sa se inspire nu sa puna un favicon trimis de altcineva, detalii pe GoogleBlog (link in articol) ;) .