Mircea Badea are header nou (si ne anunta ca renunta...)

Blogul lui Mircea Badea are header nou. Prima oara nu am inteles poza, dupa aia am citit un post in care explica:

UPDATE: Sunt o gramada de oameni inteligenti, bine intentionati care nu inteleg ce e cu dunga rosie din imagine !!!!!!!! Nu sunt evidenti sacii de box din spate, ringul si corzile lui ?!?!?!?!?! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!

p.s. e foarte posibil sa renunt la orice fel de comentarii, ba chiar la site.

Deci este el la masa cu ziarele, intr-un ring de box. Mi se pare buna ideea. In P.S. ne spune ca este posibil sa renunte la site, hmm sa fie oare pentru ca trafic.ro a bagat "taxa" (10 euro/an)? Nu. Nu cred. :D

* textul pus in quotes este de la Badea de pe blog, insa eu am pus bold la ultima fraza (p.s.)

0 comentarii: