Read it later

Acum ceva timp Dany a facut un post foarte folositor cu 25 addonuri pentru Firefox. Unele le-am instalat si eu, printre care addonul intitulat Read It Later. La fel cum spune si numele, poti sa salvezi orice pagina si sa o citesti mai tarziu sau maine sau peste o saptamana, mai precis cand o sa ai chef. Probabil multora li se intampla sa nu aiba chef sa se uite la un clip, sa citeasca un articol sau altceva in acel moment si in loc sa pui pagina la bookmarks, mai bine salvezi in lista Read It Later, iar cand iti vine cheful te duci la lista apesi pe link, ai citit si gata!
Prima oara am zis ca nu o sa mi se stranga multe linkuri...in urmatoarele 2 zile aveam doar 1 link, dar cu zilele s-au adunat si acum am vreo 30. Deci pentru mine a devenit foarte folositor!
Puteti sa-l instalati si voi daca dati un click aici:
Read It Later

P.S: Nu ratati nici cel mai nou articol al lui Dany, cu alte addonuri pentru Firefox!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Mersi :)