Test de auz

Tu poti auzi sunetul?
The Teenager Audio Test - Apasand pe butonul play o sa auziti sau nu un sunet care se poate auzi doar de oamenii cu varsta sub 25 de ani. Acest sunet a fost creat pentru a impiedica tinerii sa piarda vremea in mall-uri, magazine. Totusi n-am inteles de ce...dar ma rog. Sunetul seamana cu un zumzet de tantar. Cu cat mai mult il asculti, cu atat mai mult acest sunet devine mai enervant.

Tu poti auzi acest sunet?
http://trainhorns.net/sound/
Click


Eu am "facut testul", mai precis am ascultat sunetul si l-am si auzit. Este enervant. Totusi am incercat asta cu cineva care are 36 de ani si mi-a spus ca auzea doar un zumzet foarte putin. Dupa aceea am incercat cu cineva care are 49 de ani si mi-a spus ca nu a auzit nimic. Interesant. Puteti incerca si voi cu vreun cunoscut care are peste 25 de ani, ori cu parintii, rude, cunostinte, etc. :)
Train Horns

Created by Train Horns




1 comentarii:

Anonim spunea...

Stiu asta :)) il avea un coleg pe mobil ca sonerie, si ii dadea play in ore, ca sa ne enerveze pe noi (elevii), si tin minte ca profesoara nu stia ce e cu noi de ne tinem de urechi pentru ca ea nu auzea nimic :)) Nu ii stiu varsta exact,dar in jur de 50-55 de ani cred. Eu aud sunetul foarte clar.