Youtube - new feature?

Azi ma uitam iar la filmuletul celebru "Where the Hell is Matt?" iar dupa aia m-am dus pe canalul lui Matt Harding sa vad ce filmulete mai are. Era unul cu titlul: Where the Hell is Matt? Lecture part 1 of 3. Din curiozitate am dat click. M-am uitat la el si eram pe la jumatatea clipului cand observ un buton:


Am trecut cu sageata pe el si imi aparea ' Turn down the lights ' . Am dat click pe iconita. :


Totul se facuse gri in jurul filmuletului, insa inca era vizibil deci nu era "lumina stinsa de tot". Nu am mai vazut pana acum acest buton la alte video-uri, si credeam ca este ceva nou de la cei de la YouTube, dar am vizionat si alte filmulete si nu aparea acest beculet.


Cum vi se pare ca e mai bine?
De asemenea am observat ca video-ul acesta tine 24 de minute! (La jumatatea video-ului n-am mai continuat sa-l vizionez :D). De obicei un video trebuie sa aiba maximum 10 minute daca stiu bine.
"Where the Hell is Matt ?" se mandreste cu:
  • 19,658,102 vizualizari
  • 72,064 ratings
  • 59,248 de comentarii (pana acum)
  • 201 video responses
Ce pot sa zic? Bravo Matt!


CLICK PENTRU MARIRE!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mie mi se pare deranjant asa cu luminile lasate. Mai bine originalul.

Anonim spunea...

cred ca era ceva legat de Earth Hour .. poate:D