A ascuns 170.000 de dolari in casa

Cine? William J. Fell, angajat intr-un centru de reparatii a aparatelor de taxat pentru parcari.
Unde? In Alexandria, SUA.

El a pastrat pentru cateva luni peste 4 tone de monede (~ aprox. 170.000 de dolari!), in apartamentul sau.

Sa ascunzi $170.000 intr-un apartament nu se poate numi un lucru usor. Cum a reusit Fell sa stranga aceasta "avere"? Golind masinariile noaptea, inainte de a intra in tura. [Boogie: Zau ca in momentul cand am citit asta, m-a bufnit rasul! :)) ]

Politistii care i-au perchezitionat apartamentul au spus ca locuinta lui semana cu un cazino :)). Avea monede peste tot. Timp de 2 luni, Fell a golit aparatele de taxat, apoi ascunzand monedele in portbagajul masinii [B.:original, nu?].


Urmarirea lui Fell a fost declansata deabea dupa ce autoritatile s-au autosesizat, observand ca incasarile provenite din parcari scadeau... [B.: Mda, no comment aici.]

Unde am citit aceasta stire? Aici.

1 comentarii:

Mihai spunea...

Imi place cum ai scris acest articol, noua ta metoda de a scrie posturi imi este pe plac. Foarte bine, tot asa!

Eu nu as fii fost in stare sa tin atatea monede, oare avea si sub pat? :-)