Inventiile lui Leonardo da Vinci




Am spus aseara ca am o surpriza. Ei bine, surpriza este ca in urmatoarele 10 zile voi scrie despre 10 inventii ale faimosului Leonardo da Vinci.
Intai insa cateva cuvinte despre el:
Leonardo da Vinci a fost reprezentantul ideal al Renasterii, el fiind pictor, scriitor, om de stiinta si inventator. A reusit sa aduca in multe domenii contributii originale. Insemnarile sale uluiesc si astazi prin bogatia ideilor si imaginatia lui da Vinci.

Inventia de astazi:
Podul rotitor

Ca inventator, Leonardo da Vinci era pasionat si de stiintele militare, incercand mereu sa inventeze noi arme si masini de lupta, cum le numea. Un astfel de echipament era si podul rotitor, un sistem simplu, care permitea armatei sa treaca un rau, apoi sa traga podul si sa il demonteze, pentru a-l folosi ulterior.



Later edit: Apropos, cine vrea sa facem link exchange sa-mi scrie asta intr-un comment, va rog. O sa va pun in blogroll, si va pun si banner-ul pe blogul meu (daca aveti banner).



2 comentarii:

Unknown spunea...

Leonardo a fost unul dintre cei mai mari inventatori din lume.

Dar blugii stii cine i-a inventat?

Dobroi Radu spunea...

fac eu link exchange cu tine daca vrei. Blogul lui Radu http://radu-blog.blogspot.com . Te adaug acum.