Campanie electorala


In primul rand, scuze pentru pauza, n-am mai scris pe blog de ceva timp.
Revin cu un subiect comentat mult in ultima vreme: campania electorala.

Unii au ajuns sa puna afise si in locuri unde e ultimul lucru pe care te astepti sa-l vezi (exemplu: in lift). Imi povestea cineva ca a primit brichete PD-L, pixuri PSD, etc.
Am auzit ca saptamana trecuta unii dintre candidati PD-L precum Elena Udrea si unii candidati PSD precum Luminita Anghel au fost intr-un parc din Bucuresti.
Cum sa te duci in parc unde omu' vine sa se linisteasca, sa se relaxeze, sa fuga de tampeniile pe care le spun politicienii? De unde, ca acum dai de ei si in parc!
Am vazut la TV ca doamna Udrea dadea autografe si se poza cu oameni. Ma intreb eu, dar cine e Elena Udrea? Ce a facut ea pentru noi? Cine e ea ca se imi dea mie autograf? Probabil toti oamenii isi doresc sa aiba o foaie pe care scrie Elena Udrea, nu? Chestia e ca acei oamenii care au primit autograf, s-au pozat, etc. au facut asta din intentia lor si ma intreb de ce?


Off: Pe 23 noiembrie va fi prima transmisiune live de pe YouTube. Va fi un concert cu mai multi artisti printre care: Katy Perry, Akon, Will.I.Am, MythBusters, s.a.m.d. (detalii aici)

Later edit: Tot offtopic, ce s-a intamplat cu blogul lui SummerKid? Stie cineva?

1 comentarii:

Anonim spunea...

imi place poza cu porcii:))
afara cu politicienii din parc!.