Scurte

Am revenit cu forte noi! Scuze pentru pauza.
Scurte:

  • Barack Obama si-a inceput "munca", iar Hilary Clinton s-ar putea sa fie secretara de stat detalii aici
  • Ieri seara, in emisiunea Dansez pentru tine, a iesit o echipa indragita si acum sunt tot felul de comentarii legate de asta. Ma bucur intr-un fel pentru ca asta e si parerea mea, nu trebuia sa iasa echipa Marius Nedelcu & Alexandra. Puteti comenta aici, alt articol de genul aici
  • S-a lansat un blog de "povesti". Autorul blog-ului scrie o poveste, iar tu o poti continua. Check it out! aici
  • 50 de lucruri pe care nu le stiai despre Obama le afli daca dai click aici
  • Un caz socant despre un baietel de 5 ani care nu poate manca. Ce copilarie o avea acest copil? Ajuta-l si Tu daca poti! Detalii
  • Tu votezi? Nu stii inca? Ei bine, de aceea au facut unii bloggeri un spot inspirat dupa spot-ul facut de americani '5 friends'. Nu ai vazut inca video-ul? Vizioneaza-l aici.
  • Cred ca ati auzit de Teo si PrimaTv, nu am nimic cu ea, dar nu inteleg de ce se plange ca ii este frica ca nu o sa mai aibe bani...cu asa un salariu pe care l-a avut in ultimii 2 ani? Ei bine, asta daca nu si-a cheltuit toti banii. Mai multe despre Teo si alte "vedete" tv aici.

6 comentarii:

Anonim spunea...

credeam ca nu o sa mai scrii.:D interesant aia cu 50 lucruri care nu le stiai despre obama !

Anonim spunea...

Am primit mesajul tau si te-am adaugat in blogroll pe blogul www.varby.ro

Anonim spunea...

Nu stiu ce aveti voi cu Obama, dar mie mi se pare chiar foarte de treaba. Degeaba ziceti voi ca e negru si il cheama si Hussein, omu' asta are caracter.

Boogie spunea...

@TheBes7, eu chiar n-am nimic cu Obama, dinpotriva de aia scriu despre el, ca sa-l cunoasca si romanii mai bine sa vada ca e un om oarecare. Stiu ca a comentat cineva mai demult in legatura cu numele nui, nu stiu cine era si mai mult si in ziare scriu despre asta dar mi se pare o prostie! Ce legatura are numele? Doar n-o fi om rau ca il cheama Hussein...

Boogie spunea...

lui* si mai multi comenteza in legatura cu asta si in ziare se scrie despre asta*

scuze, oboseala..

Anonim spunea...

De acord, Obama la putere :)