Erori GTA IV

Toti mai multi ma intreaba diferite erori legate de GTA IV. Am decis ca e mai usor sa postez erorile si semnificatia lor aici. Daca ai alte probleme, erori, etc. poti sa lasi un comment si te ajut daca pot!

RMN20 Windows Vista: Trebuie sa instalezi SP 1 sau mai mult.

RMN30 Windows XP 64 / Server 2003: Trebuie sa ai SP2 sau mai mult.

RMN40 Windows XP: Trebuie sa ai SP 3 sau mai mult.

DD3D50 D3D Error - Iti trebuie placa video DirectX9.

TEXP110 D3D Error - Restarteaza jocul!

AE10 Insufficient Memory to Start Game - Please close some applications and restart the game.
Insuficienta memorie pentru a incepe jocul. Inchide cateva/toate aplicatii/le si restarteaza jocul.

* Atentie! Am postat doar 5 din multe erori care pot aparea, doar ca astea sunt cele mai des intalnite. Zilele astea voi posta si celelalte erori, intalnite mai rar!

9 comentarii:

Anonim spunea...

aha ms ce fain,stiam eu ca ii ceva legat de sp3,si inca ceva te rog un coleg are eroarea AE10
ce inseamna te rog,mersi mult.bafta

Boogie spunea...

Anonim, problema colegului tau este:

AE10 Insufficient Memory to Start Game - Please close some applications and restart the game.
Insuficienta memorie pentru a incepe jocul. Inchide cateva/toate aplicatii/le si restarteaza jocul.

Anonim spunea...

am si eu o intrebare....mie imi merge jocu da in timpu lui cand ma joc mi se tot blocheaza....de la ce apar problemele astea????

OpTicaL spunea...

SAlut ma poti ajuta si pe mn cu ceva?
La instalarea jocului imi ramane blocat acolo la Radio the Vibe si nu stiu din ce cauza...
daca e da-mi add. pls : geo_beckham_95@yahoo.com si mai vorbim acolo, am si un print!
Stima!!!

Anonim spunea...

Daca ma poti ajuta cand intru in gta IV zice ca nu gaseste WMVCore.dll l-am downloadat de pe internet si l-am pus in windows in system 32 apoi cand intru din nou in gta IV imi zice alta eroare spune asa The procedure entry point WMVCreateSyncReader could not be located in the dynamic link library WMVCore.DLL daca ma poti ajuta as fi recunoscator ,mulrumesc anticipat

Anonim spunea...

sall...o prob ... deci io inc sal inst ..shi se ink kteva sec pana la...grand theft auto iv/movies/CNT.bik
ce sai fak?am mai avut shi prob k %P ...add dragonvicky_009
dak potzi sa ma ajutzi plsplsplsplsplsplsplspl

Anonim spunea...

GTA IV FATAL ERROR: WS10

stie cineva cum rezolv dracia asta ?

Anonim spunea...

chiar n-a gasit nimeni rezolvare la "GTA IV FATAL ERROR: WS10" ?

Anonim spunea...

WMVCore.DLL ce eroare este si cum o rezolv ?