Prison Break a fost ANULAT!



Am aflat azi o veste extrem de proasta, si anume ca serialul Prison Break a fost anulat! E oficial guys! Prima oara ni s-a zis ca episodul 17 va aparea pe 31 martie. Acum, alta veste proasta, episodul 17 va aparea pe 17 aprilie! Si nici nu e sigur ca o sa apara toate cele 6 episoade ce au mai ramas, ci se speculeaza ca doar 4! Daca si asa il anuleaza macar sa bage toate cele 6, macar pentru fanii ai serialului care au mai ramas ...
Sincer imi pare rau. Stiam ca va veni, si toata lumea realiza incet-incet ca nu va mai fi un al 5-lea sezon, dar nimeni nu vroia sa creada. Ei bine acum chiar e oficial. Si W. Miller (Michael Scofield) a zis:
"Un viitor sezon ar mai fi doar pentru bani, iar eu nu vreau sa fac parte din asa ceva."
Si daca ar fi un viitor sezon, fara acelasi Michael cu care ne-am obisnuit n-ar mai fi la fel, insa nu cred ca o sa mai fie un al 5-lea sezon. Oricat de mult as vrea, totusi ce ar mai fii de "spus" ? Deja au lungit un pic povestea...Oricum voi ramane si inca sunt fana Prison Break! Va ramane mereu unul dintre serialele mele preferate!
sursa

Update: 17 aprilie cade vineri. Ce vrea sa insemne asta? Ori au gresit cei de la FOX, ori serialul va fi difuzat vinerea.
P.S.: Va recomand un articol extrem de folositor, 25 add on-uri pentru Firefox.


2 comentarii:

Anonim spunea...

pai asta inseamna ca e anulat anulat sau o sa aiba un sfarsit?? sper ca da pentru ca imi place PB

Boogie spunea...

O sa aiba un sfarsit, normal, doar ca nu fa mai fi sezonul 5 :)