Twilight

Am auzit pe toata lumea vorbind despre Twilight. Un film bazat pe cartea cu acelasi titlu de Stephenie Meyer. Cartea n-am citit-o insa am vazut filmul. Ce sa spun...a fost un film ok, dar pe care nu l-as reviziona. Povestea e cam asa: avem o fata mutata recent in Forks care se indragosteste de un baiat de la scoala ei noua, dupa aceea afla ca baiatul e vampir si dupa aceea ... daca va intereseaza va uitati la film!
Cam plictisitor pe alocuri, lipsa de actiune, cateodata se intampla totul prea brusc si repede de iti vine sa zici: Ce?! Cand? Cum?!
Multi mi-au spus insa acelasi lucru si anume 'cartea bate filmul!' si probabil au dreptate, de obicei mereu cartea bate filmul.
Apropos, cine vrea sa castige invitatii la filmul Twilight (Amurg) + cartea ? Detalii aici.

Trailer; subtitrare

3 comentarii:

Anonim spunea...

super film :X:X:X:X

Anonim spunea...

Am vazut filmul,este asa si asa,nu m`o dat pe spate si nici nu m`o facut sa vreau sa citesc si cartea :)) ca deja stiu ce se intampla,so,why bother?

Boogie spunea...

@ AwKward O.o: Fiecare cu parerea lui. Si eu am vazut filmele Harry Potter inainte sa fi citit cartile, si tot mi s-a parut interesanta cartea, pentru ca niciodata nu se compara una cu alta :D