Laptop marca Vodafone

Primul laptop marca Vodafone la preturi de la 99 euro cu abonament pe doi ani in Romania.
Credeti ca merita?Poate pentru cei carora le trebuia un laptop de baza, bat drumuri multe/lungi etc. Cine are nevoie de ceva performant, atunci nu cred ca acest laptop este solutia cea mai buna.


Date:
procesor Intel Atom de 1.6 GHz, sistem de operare Windows XP Home edition, memorie RAM de 1 GB, harddisk de 160 GB, ecran de 10.2 inchi, cantarind 1,2 kg.

Potrivit informatiilor Vodafone, abonamentul de 35,7 euro/luna cuprinde trafic de date nelimitat si viteze de pana la 3,6 Mbps. Utilizatorii mai pot alege abonamentul de 21,42 euro/luna, care ofera trafic nelimitat, viteze de transfer al datelor de pana la 1 Mbps si laptop-ul Vodafone la 219 euro (pret cu TVA), pentru contractele incheiate pe o perioada de doi ani. Noile oferte de date mobile sunt disponibile pana la 15 ianuarie 2009.

Detalii aici si aici.

Deci, merita?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu ce sa zic. Merita doar daca ai nevoie de ceva de baza, cum ai scris si tu...ca in rest au cam dat-o in bara astia de la Vodafone. Asteptam pareri/review-uri.

Anonim spunea...

este util pentru cei care au bani putini si isi doresc laptop dar nu pentru jocuri. si cred ca companiile mici vor da asemenea laptopuri angajatilor. imi place! (laptopul)

Anonim spunea...

Salut, sunt Varby si am facut schimb de linkuri cu tine. Organizez un concurs cu premii in valoare de 100 de lei pe tema: "cea mai amuzanta intamplare din viata ta". Pe langa premiile materiale daca castigi iti fac timp de o luna promovare gratuita pe blog(prin banner).
In plus articolul tau va aduce multe zambete pe fetele oamenilor.

Imi cer scuze daca te-am deranjat si iti doresc sarbatori fericite.

Anonim spunea...

Am vazut ca recent m-ai scos din blogroll. Te rog sa imi zici motivul.